tisdag 25 oktober 2011

Å den himmel jag trodde fanns ska jag hitta där nånstans

Samhällsprov i måndags, retoriktal idag, geografiprov idag, engelskaprov imorgon = inte läge att vara lojal mot bloggen. Det är i alla fall en okej vecka eftersom det är höstlov nästa, förresten viktig information!! Min käre vän Hårde Henrik har kolat vippen, helt plötsligt stog det SIM INAKTIVT och han vägrade starta. Tills jag kastade honom i golvet så hårt jag kunde, då återuppstod han. Men han mår riktigt dåligt nu och sjöng på sin sista refräng för månader sedan så idag åkte jag och pappa iväg för att köpa mig en Samsung Galaxy. Dock var den slut överallt men jag beställde en efter en del om och men. Så om någon vecka är den min! Henrik får ta och kämpa till sista blodsdroppen. Hur som, ska försöka plugga lite Engelska över skype med Albin nu, hur det ska gå är en fråga man kan ställa sig. Imorgon: Passa Alex, skola, hem snabbt, förrådet, hem och däcka = förmodligen en stillastående blogg. Är i alla fall rätt säker på att vi ses när vi ses. x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar