torsdag 13 oktober 2011

BETH/REST

Strandad i soffan, mätt efter middagen och trött efter torsdagsbestyren, dock gör det inget för nu är det helg - har studiedag imorgon! Efter skolan mötte jag upp Astrid på torget, fikade lite och så innan hennes mattekurs som hon är på nu. Vid nio hämtar hon & hennes kära moder upp mig och så sover jag där inatt! Vi ska mysa lite och imorgon förmiddag försöker vi beta av lite plugg. För imorgon eftermiddag ska jag möta upp Tovster som kommer hit från Lund i helgen eftersom det är avriggning!! Oklart om de andra lundensarna kommer men Miranda och Oscar hänger med oss och alla andra är ju på förrådet så det blir nog riktigt fint! Får se när jag bloggar, kanske blir lite flängigt i helgen med tanke på finbesöket men vi får se!!! NU: halv åtta hos mig! x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar