onsdag 12 oktober 2011

A million places, going nowhere

Vackra Blair and Serena! Har precis kommit hem för ett indoor-pass på gymmet, trodde jag skulle dö. Men det var kul, träffade en tjej från skolan så vi tränade tillsammans. Haha orkar inte med mig själv, jag ba vad ska du prata om på retoriken imorgon? hon: jag går inte i din retorik?? jag ba nehe just det, bara spanskan! hon: nej alltså jag läser inte spanska och så garvade hon som fan. Hur stelt? En annan grej jag reflekterade över i omklädningsrummet var en riktigt fet tjej, alltså biggest-loset-fet, som precis hade tränat, det forsade svett från henne. och WAIT FOR IT så satt hon och bokstavligen MÖLADE i sig muffins. Alltså inte en heller utan flera stycken. Tragiken i det? 

Nu ska jag kolla vidare på Bron. Det är ett dansksvenskt kriminaldrama typ, faktiskt spännande. På tal om det så fick jag ett överfallslarm av mamma förut, känns faktiskt skönt med tanke på hur paranoid jag är när jag är påväg hem på kvällar. Haha satte på mig en bygghjälm med inbyggda hörselskydd och testade och jag kan säga att ja, det fungerade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar