torsdag 15 december 2011

i can sleep forever these days, cause in my dreams i see u again







































Idag hade jag mina två sista skolangelägenheter för denna terminen, and DAMN it feels good. Nu har jag gått halva gymnasiet vilket känns SJUKT! Hittills har jag använt frihetens återkomst till att måla naglarna i silver och kolla sista avsnittet Gossip girl (..säger bara tears have been shed). Nu ska jag kirra julmurre eftersom jag och dessan ville överraska klassen med mys imorgon på julavslutningen, hon får stå för bakningen eftersom det normalt det är så vår vänskap är uppbyggd. Sedan ska jag inviga säsong tre av True blood som jag fått av finaste Anton. ÅÅÅÅH har på 24 timmar gått från FMLfeeling till svävapåmolnenfeeling! PUSSAR OCH ALLT SÅNT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar