tisdag 15 november 2011

These are only notes about freedom, I wish you had the time to read them

Hej bloggen! Går lite segt här märker jag, men jag skyller på skolan osv. Hade redovisning idag, FETASTE spanskaprovet på torsdag (medans alla andra har buffertdag) och stördaste samhällsanalysen. Plus livet, den ekvationen går egentligen inte ihop men jag överlever pga världens bästa vänner (för att vara sådär äckligt klyschig). Nu sitter jag och böjer verb, i sällskap av te och choklad. Imorgon har jag terminens kanske första sovmorgon vilket känns nej jag kan inte ens beskriva, och efter skolan ska jag sitta barnvakt. Istället för förrådet --> ledsen Alice.

Mörk choklad med fransk nougat i mitten, chokladkakan var inte uppdelad i rutor utan en enda stor. Hur mys?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar