söndag 13 november 2011

Fiiiiiin söndag! Kasper plockade upp mig strax innan 11 så åkte vi till förrådet (såklart!). Där skulle jag plocka upp en skruvmejsel ur ett expansionskärl eftersom den inte riktigt hör hemma där, vilket var lättare sagt än gjort. Själva kärlet är väl typ 30*40*40 cm stort helgjutet bortsett från ett 5 cm i diameter stort hål på ena sidan, så jag försökte först med en tång men med den kom jag inte långt. Sedan en stav med magnet längst ut men magneten var för svag så skruvmejseln släppte hela tiden halvvägs. Då tog jag en skitstark magnet och fäste ståltråd på den för att försöka fiska upp den jävla skruvmejseln men alltså nej. Den ligger kvar vilket gör mig gaaaaaaaalen. När jag hade gett upp (tillfälligt) med det så fixade jag några block. Sedan kom massa newbies till förrådet så jag och Ebba bestämde oss för att göra gofika så de fick ett gott första intryck. Kladdkaka med hallon, mackor, te, varm choklad, kaffe och massa gaath + tända ljus och mysbelysning! Fick skjurre av Kasper hem också, för gött. Nu ska jag fundera ut hur jag ska överraska pappa eftersom det är fars dag, plus sätta igång med min samhällsanalys. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar