söndag 6 november 2011

Här har det ekat tomt märker jag, men jag antar att höstlovet kom emellan. Har bl.a hängt på Julias land vilket var heaven. Vi lagade förvånansvärt god mat, såg massvis med glada och mindre glada filmer, gick i skogen, åt choklad och drack kaffe och bara levde. De enda ljuden vi hörde var varandras röster och skratt, och när mörkret föll satt vi med levande ljus långt in på småtimmarna. Sov lagom länge, slappade lagom mycket (dvs. maximalt). Åhhh detta ska göras om!!! Visst F & J?

I övrigt har jag haft matkväll med vännerna, varit på maskerad som orienterare med pannlampa och hela köret, och så imorse något inte lika kul. Sa hejdå till brorsan som sticker till Las Palmas för segling över atlanten, hemkomst på obestämd tid. Antagligen i vår. Kommer bli tomt här hemma men jag vet att han kommer leva sitt liv så som han vill ha det så jag är glad för hans skull!! NU: Leka mästerkock och fixa frod till mig och Assebasse!









2 kommentarer:

  1. Åhh vilka fina bilder!! Klart vi skall göra om denna trip!(:

    SvaraRadera
  2. sa ju att du skulle tacka mig för mitt frenetiska fotograferande!! Haha! Åhh det var bäst

    SvaraRadera