tisdag 1 november 2011

Åhh vad jag gillar er

Kvällsfika och bowling med Desirée, Astrid (Jesus om ni så vill), Simon och Oscar. Var jäääättekul att bowla, fattar inte att man aldrig gör det. Får bli mitt nyårslöfte!! Jag inledde med en strike men sedan gick det väl inte överdrivet bra, så vi säger att det viktigaste är att man har roligt!!! Kan ju meddela att killarnas sammanlagda poäng var högre än våran sammanlagda, och vi var en mer. Hör ni vad ädel jag är som inte undanhåller fakta som är till min nackdel? Här går man med huvudet held high. Summan av kardemumman: var en riktig gosekväll med många skratt och jag tycker sjukt mycket om dem, mina små undersåtar. Eller egentligen är ju Assebasse Jesus och vi andra undersåtar men jaja.

Nu ska jag kolla det sista TB-avsnittet på boxen och sedan försöker jag sova, ska upp i svinottan imorgon för att passa Alexander men det vet ni väl vid det här laget? Sedan åker jag, F & J till Js land vilket ni antagligen också snappat upp. Stövlarna och en jädra massa filmer åker med så ska vi bara mysa, gå långa promenader i skogen, se på romantiska filmer, laga god mat och prata. Hemma igen på fredag! Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar