söndag 23 oktober 2011

Saturday night

Igår spenderade jag som sagt min kväll hos Julia, vi hade det jättemysigt och bakade chokladballs och skrev brev till världens bästa finaste grymmaste Felicia som fyller år idag. Grattis igen älskling! I förmiddags sov jag läääänge, övningskörde en sväng och sedan fick jag plötsligt jättebråttom till bussen för jag tog fel på tiden med en timme. Stabilt! Hann i alla fall så jag åkte ut till Oscar i Torslanda, blev en perfekt kväll med Desirée, Gry, Astrid, Joppe, Anton och Oscar. Lagade mat, spelade guitar hero (vilket jag måste säga att jag var rätt grym på kan dock inte lova att de andra håller med), sjöng HSM-singstar (lite samma sak där), hade ölhävartävling (som jag förlorade, vad hände där???), rockade loss till Livin on a prayer etc. Hur som helst, nu är jag trött men glad så ska låta John blund omfamna mig vilken sekund som helst. xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar