tisdag 27 september 2011

M A N D O W N

Nersjunken i tv-soffan framför Idol med en Caribbean, osunt skönt. Skoldagen är inte nämnvärd men efter den stack jag och Ovster till Ö&B och köpte bussproviant inför den 6,5 h långa resan till huvudstaden på torsdag! Blev bilar, sura flaskor, Toblerone och tuggummi. Nöjd tjej! Resterande del av eftermiddagen satt jag med tända ljus och kaffe med svenskan och historian. I svenskan skriver vi bokrapport i form av brev till farmor och i historian har vi fått ett papper med några fördjupande frågor vi ska svara på. Roliga uppgifter = roligt plugg. Just det jag lagade middag idag också, sjukt god kycklingwok med ris. Ganska satsigt ändå!

Imorgon ska jag sitta barnvakt x2 och sedan fixa matsäck och packa inför Stockholm men jag skriver nog något här ändå. Så vi hörs imorgon! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar