måndag 26 september 2011

And well, it's raining again

Snörvlar runt i min största kofta, låter håret falla över axlarna alldeles precis som det vill. Missbrukar nässpray och fenomenet sympati - ja men visst är det väl synd om mig? Har den tendensen och det kanske är just därför jag köpt hem fyra apelsiner som jag systematiskt pressar tillsammans med citron och lime för att sedan hälla i mig. Trots min "dunderförkylning" (som egentligen inte är dödlig) gick jag till skolan idag, funderade på att sova förbi spanskan och åka till skolan efter den men jag pallrade mig upp, vilket visade sig jävligt dumt eftersom spanskan var inställd när jag väl kom till skolan vilket jag fint antecknat i min kalender, men självklart glömt bort. Dock var detta inte lika förödande som det kanske (inte) låter eftersom Anton gjort samma sak med sin lektion så han och jag åkte till Condeco fram tills nästa lektion. Drack cappucino och pratade om livet, vet ni hur fenomenalt bra den killen är? Åh min vän. Nu ska jag plugga och laga lax till mig och Felix, sedan kommer grannarna över på idol-mys. Puss på er älskade vänner!
Glad och söt Anton <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar