söndag 21 augusti 2011

You turned out to be the best thing i never had

Inte så mycket verkstad idag, var en sväng på torget och köpte lite onödiga måsten sedan gick jag på ett gött poweryoga-pass. Gillar det faktiskt, man blir så avslappnad och jääävligt rörlig efteråt, känns som man är i en annan kropp. Får nog bli en del yogapass i höst, perfekt sätt att stressa ner. När jag kom hem åt jag middag med familjen (första gången som samlad på jävligt länge) och efteråt blev jag rastlös direkt så jag kom på den briljanta idén att tvinga Gustav gå en promenad med mig. Vi gick ner till havet och satte oss i hans nya lilla segelbåt. Sjukt mysigt!! Nu har jag sett en konstig film i min ensamhet för imorgon bitti ska jag ju till Alexander så jag ville komma i säng tidigt. Nu: spikmattan (gud nu låter jag som en riktig hippie, snackar om yoga och spikmattor hela tiden..)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar