måndag 22 augusti 2011

En skälvande sista dag kvar på sommarlovet

Känns ganska onice om man får vara sån, men det är väl bara att att tagga till för detta ska bli ett grymt läsår. Tänker inte drunkna i tvåans plugg som man ju hört ska ta rätt hårt på en. De säger "periodvis i tvåan kommer du vilja dö", så mitt mål får väl bli att klara mig undan självmordstankar men ändå prestera haha.

Hur som, idag har jag först passat Alexander (ätit frulle, lekt kurragömma, gått till dagis) sedan blev det en fika på Da Matteo med Tilda och Emmy. Längesedan jag träffade godingarna så det var jättemysigt. En kortispromenad med grannbästisarna har jag också klämt in. Imorgon ska jag också passa Alexander och sedan träffa mina töser Fanny och Matilda. Enformigt liv, bara fikar på dagen och promenerar på kvällen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar