torsdag 18 augusti 2011

jag följer med dig hem ikväll för jag vill inte vara själv

Bättre dag, först en lång mysig fika på Da matteo med alla kryssarklubbare. Sedan drog jag vidare och träffade Elin, och eftersom hon är gravid fick jag med mig ungefär halva hennes garderob hem på besök i några månader. Nöjd tjej!! Två riktigt goa jeansshorts, massa andra jeans och byxor och lite så.

Imorgon blir det tidig start igen, för vid tolv möter jag upp gänget i stan och innan dess ska jag fixa massa annat. Vi ska nämligen till Simons land en massa folk och ta vara på de sista skälvande ögonblicken som är kvar på sommarlovet. Blir finfint att träffa godingar jag inte sett på veckor som känns som år. Kanske uppdaterar jag någon gång imorgon bitti beroende på ifall jag kommer upp den tiden jag tänkt mig hehe. Nu ska jag lägga mig på min spikmatta med Bon Iver/Mumford & sons/Simon and Garfunkle i lurarna och filosofera ett tag innan jag somnar in. Ni som inte testat spikmatta borde göra det, det är grymt skönt och bra! Har inte använt den på länge plus att jag sovit under galet osköna förhållanden hela sommaren så jag har för ovanlighetens skull ont i ryggen, men det råder spikey som jag brukar kalla den (okej det brukar jag inte alls, men från och med nu kan jag ju göra det) säkert bot på. Höööörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar