lördag 20 augusti 2011

Can I hold you one last time?

Vi hade det minst sagt grymt på Simons land. Ut med båten, körde till Smögen, hängde där, åkte tillbaka, var i Simons trädgård och grillade, åt, drack, dansade, snackade, spelade tyskt kubb, gungade och hade det allmänt asgött. När det blev för kallt gick vi in och myste lite till. Idag har vi legat utslagna i en hög och lyssnat på mysiga låtar, ätit godis och masserat varandra i väntan på bussen.

Oscar och Desirée som är så söta så

Jag och Astrid cyklade intelligent, jag sitter bak men trampar!

Vi hade tur med vädret och allt annat!

Vi hittade vår plats på jorden utanför lexingtonbutiken i smögen

Haha de har posandet i blodet, de visste seriöst inte att jag tog denna bild!!

Oscar däremot var väl medveten om att jag skulle ta kort.. Här är hans parad-pose

Glatt gäng- gött häng!

Här hade jag vunnit en ciderhävartävling och var FETT nöjd.

Joppe vann inte men var glad ändåå

Anton gör det igen

Haha jag och Desirée var tvungna att gunga mitt i skogen när det var kolsvart, sjukt läskigt!

Aaatja bra killar

Lelle Ovster idag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar