lördag 25 juni 2011

LIFE


För 5 år sedan:
Var jag tolv år gammal och skulle börja i sexan. Hade få men nära kompisar, några av dem har jag kvar idag. Miranda, Felicia Ax, Felicia P och Julia. 

För tre år sedan:
Skulle jag väl börja åttan då. Var fjortis och debuterade på flertalet plan. Ha ha

För ett år sedan:
Skulle jag börja ettan! Exakt ett år sedan var jag hos Bea i Fjällbacka, var så sjukt mysigt. Sen seglade jag ju på Atlantica och var i Barcelona med familjen också. Var galet lycklig under den perioden

För tre månader sedan:
Mars. Var inte sprudlande lycklig då kanske, en hel del var jobbigt och jag trivs inte med vinterväder. Var jättemycket på förrådet (skutornas bas) och gjorde en del mysigt med vännerna. Filmkvällar, matkvällar, deeptalks på caféer etc. Hade inte börjat umgås med Albin och dem...

Igår:
Firade jag midsommar med många nära vänner, hade sjukt kul samtidigt som det var en lite vemodig kväll eftersom jag inte kommer träffa Desirée och Astrid på länge. De åker till p&l, när de kommer hem är jag i Nice. Kommer sakna dem så osunt jävla mycket och det gör typ ont att tänka på det.


Imorgon:
Ska jag nog flyttstäda hos min moster om jag inte är sjuk vilket jag inte skulle bli förvånad om jag var.


Om ett år:
Sommaren mellan tvåan och trean. Kan tänka mig att jag kommer vara jäääävligt lättad efter att ha klarat tvåan. Hoppas jag har samma vänner då som nu och att jag är lika överväldigad av kärlek <3 Och att min familj mår bra, något som innerst inne alltid är det viktigaste för mig. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar