lördag 25 juni 2011

All I want to see is a sky full of lighters

Vi hade väl lite för kul igårkväll så nu mår jag sådär, ont i halsen och överallt för övrigt... Övningskörde hem från Desirée när vi vaknat (ungefär vid tre ja) och nu smyger jag omkring i mina älskade pyjamasshorts. Kunde inte ens ta av mig dem när jag skulle ut i området för att ta farväl till mina tjejor som sticker ut och skutseglar imorgon och två veckor framöver. Och ja - det är jag som övertalat dem såklart! Nu: släktmiddag. Vi snackade om det imorse, jag och vännerna. Det fina med släkt, jag älskar kusinernas födelsedagar, spontana mormorsmiddagar och mosters inflyttningskvällar. Det betyder oändligt mycket för mig, och jag är jävligt glad för att de står mig så nära.

Vi startade med grillning hos Johanna, mysigt!

Jävlar vad jag älskar henne. Och nu ses vi kanske inte på tre veckor :(

Världens bästa Desirée som precis fått pojkvän. Så lycklig för henne


Ett gäng bättre tjejer, efter middagen drog vi vidare till en fest i Hovås. Lyckad midsommar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar