måndag 30 maj 2011

Stockholm blir kanske min stad

Släpper en bomb från grymmehelgen som gick! Idag har jag pluggat på favoritcafét i Haga med Albin och Gry, mina älsklingar. Vi var bara lagom satsiga idag, pluggade i liten dos - resten spelade vi Wordcollapse och snackade. Hur som, lite bilder från huvudstaden!

Var hur underbart som helst att få träffa sina girls!

Tog igen kramar med Fancy

Åååh kärlek för hela slanten

Kan nog vara de finaste brudarna i världen

Taggade till tusen

Myser lite

Hej vackraste <3

Matti i extas på Urban Outfitters

Satsiga tjejer

Turn my swag on

Tågproviant, jävligt spontant inköp pga 2 min kvar till avgång

Matilda och jag har battlat om Ramlösa/loka hela helgen. Ramlösa ska det vara!!!

En kvinna lackade på vår ljudnivå på tåget. Har aldrig hört någon artikulera så mycket!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar