tisdag 31 maj 2011

Living the dream, woooooho

Sista provet, check! Atm sitter jag och gosar med Filippa, myshunden som egentligen hör hemma hos grannarna men ikväll är min! Vi ska ge oss ut på äventyr, klipphäng och grillning med Andrea, Desirée, Astrid, Joppe, Simon, Oscar, Anton och Albin. Jävlar i min låda vad många vi blir ser jag nu, hoppas inte lilla Filippa får hjärtklappning. För övrigt är jag så sjukt glad!! Allt i skolan är slut och jag har många extremt roliga dagar framför mig. Härnäst är min födelsedag på torsdag då jag styr festligheter för vännerna, fredag kör vi all in på matkväll, söndag-måndag vankas klassresa och även på tisdag ska vi iväg med klassen. Torsdag är det ju fan skolavslutning (och fest hos Gry). Emellan allt det fina ska jag bestämt klämma in massa gött häng med vänner. Älskar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar