tisdag 3 januari 2012

hey i heard u were a wild one

Holaaa todos och ej att förglömma GOTT NYTT ÅR! Hoppets och drömmarnas år eller jordens undergång, det återstår att se eller så är det bara att bestämma sig, själv tror jag på det sistnämnda. Alltså ingen undergång, mayaindianerna lär få en riktigt stel dag den tjugoandre december! Let's @ least hope so. Jag har haft en bättre jul, mysiga mellandagar i stockholm och en fantastisk nyårsafton. Mina kära lunatics till vänner lyckas alltid ställa till med x antal mini-infernon men på något jävla vänster slutar det alltid i total lycka. Tolvslaget var magiskt och dagen efter precis i sin ordning. Städade hos Astrid halva dagen, åkte sedan hem och kollade på hipp hipp med desirée och kioscar, åt söndagsstek med familjen och kasper, sist film med grabbarna. Fan-tastiskt. Igår var jag på The girl with the dragon tattoo med Ullis, Lisa, Julia, Astrid och Amalia och det var en välspenderad hundring. Två timmar och fyrtio minuter kändes till min förvåning inte alls långa! Och fröken Lisbeth Salander är ju så cool så man dör! Hur som, ikväll ska jag förhoppningsvis hänga med Felicia! Salut


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar