tisdag 22 november 2011

Vi tittar åt varsitt håll och tänker samma sak, det känns ännu sämre nu


Så var det tisdag kväll kan jag konstatera efter ett par sekunders eftertanke, har dessvärre ingen aning om huruvida det är början av oktober eller slutet av december. Så som tiden flyger ömsom segar sig fram är det omöjligt att hålla räkningen, i min mening. Om jag inte är helt ute och cyklar så var det ett tag sedan jag bloggade och jag tror det är därför jag försöker göra just det nu. Mina ögonlock strävar för tillfället mot stängning så jag ska fatta mig kort från och med nu. Livet består av skola, en jävla massa uppsatsskrivning, så mycket förrådshäng jag bara hinner inklusive ett nyfött kusinbarn. Ja- han föddes för några timmar sedan den lille krabaten! Nu ska jag bestämma ämne för min historiafördjupning, sedan sussa. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar