lördag 1 oktober 2011

S t o c k h o l m

Hemma efter en gryyyym stockholmsvistelse med mina godingar. Var ju där på studiebesök i form av riksdagsbesök för er som inte visste det! Våran trogna buss med älskade chauffisen Lennart avgick 06.30 i torsdags, och framme var vi inte förrän 13 men det gjorde inget för det var sjukt jävla roligt på bussen. Väl framme var vi på museum, gick på stan, stormade Urban Outfitters där jag sprang in i Beatrice!!!

I torsdags kväll skjutsade Lennart oss till vandrarhemmet där vi hängde hela kvällen och nästa morgon var det tidig uppstigning för fett riksdagsbesök och mindre fett museibesök. Sedan gick vi på stan lite till och sen ---> hemfärd. Hemresan var jättemysig den med, bifogar en söt men skev bild på Jeppe som sussade gott. På en mack mitt i ingenstans träffade vi Beatrice igen vilket var helt jävla galet. Just det: jag fick 568 på fruit ninja!!! Aaahhh!!! Fett bra ju. Nu ska jag skriva på min historiauppgift till fem typ för då kommer Beatrice! Kändes ju som ödet att vi skulle ses när vi stötte ihop tiotals mil hemifrån TVÅ jävla gånger. Ska bli gaaalet kul att träffa tösabiten!!! Hööööörs puuusss

En bättre sovställning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar