torsdag 6 oktober 2011

och jag vet att denna natten kommer döda mig om jag inte får vara med dig

Detta ständiga regnande? Trött man blir. Dock har jag haft en mysig dag, började hos Alexander som var sjukt rolig. Jag löjlade mig när han borstade tänderna varpå han skrek LÄGG AV FÖR HELVETE (han är fem...). Sedan hade vi en fetrolig gympalektion med femkamp, en go lunch, en medelmåttig samhällslektion och sist en svettig retoriklektion där vi fick en lapp med ett konstigt visdomsord som man skulle improvisera fram ett tvåminuterstal om.  Efter skolan hade min lilla Astrid väntat på mig i typ två timmar och vi tog båten över till Haga och tog en gofika på Husaren. Regnet smattrade mot rutorna och den varma chokladen smakade typ bättre än någonsin <333 Nu sitter jag proppmätt efter middagen och funderar på om jag ska läsa Man&Boy/se på Robinson/ha spa. Keeep it up fellas! P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar