tisdag 4 oktober 2011

IF YOU LEAVE I WILL FOLLOW

Känn dig som HEMMA, aaaah-aahaah. Hade halv studiedag idag så efter en retorikredovisning och en geografilektion käkade jag en skön lunch med Tilda. Ghetto-thai! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen vid halv sex ska jag vara barnvakt. Ska natta Oliwer för första gången så det blir spännande, får leka av honom all hans energi så han inte vägrar sova eller något liknande trams. Förresten, jag har en mysterium att lösa. Som ni alla vet (förhoppningsvis) är det kanelbullens dag idag och när jag kom innanför dörren luktade det fett gott och när jag klev in i köket möttes jag av flera påsar fyllda med hembakta kanelbullar. Men grejen är den att Felix lämnade hemmet före mig så han är inte misstänkt, pappa är i stockholm så han har ju ett klart alibi och kvar har vi ju MAMMA. Men det konstiga är att hon började jobbet ganska tidigt och borde ha åkt strax efter mig, kanske vid 8. Hur hänger detta ihop? Nej jag har inte en aning!  Uppdaterar så fort jag löst mysteriet I guess!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar