måndag 31 oktober 2011

I NEED YOUR HELP

Håret blev kort enligt mig själv medan min bror frågade om jag verkligen hade klippt mig. Frisören var i alla fall jättegullig och man fick sitta i en massage-stol när hon tvättade håret!!! Valuta för pengarna, här behövs inga kineser! På tal om kineser, jag ska ha maskerad-utklädnad till både fredag och lördag och har ingen jävla aning om vad jag ska klä ut mig till? På fredag ska det vara classic halloween men på lördag är det fritt tema. Snälla kom med förslag??? Kanske går all in i scoutrollen som vi kände lite försiktigt på under avriggningen? Eller så är jag orienterare som Ebba och Ullis var. Med reflexväst, pannlampa, prasselbyxor och hela köret? Eller en paprika som per tyckte. Hur det nu ska gå till. ELLER så är jag ett trafikljus med gröna byxor, gul tröja och öh, rött ansikte? Alltså ni hör ju jag SUGER på att klä ut mig. Så SNÄLLA HJÄLP. Brainstorma lite bara, skriv vad som helst, behöver idéer!!!

1 kommentar:

  1. Har du klippt dig??? Måste se imorn!!
    Xx astrid

    SvaraRadera