torsdag 1 september 2011

Tooorsdag och imorgon är det freeeedag

Ligger som en strandad val i soffan, halvsover samtidigt som jag ser på tv och så lite geografiplugg vid sidan om. Lagom strukturerat sådääär. En minut i fyra bokade jag mig till ett spinningpass, det är min strategi, att boka en minut innan tiden för att avboka sig går ut. Så nu är jag helt enkelt tvungen att pallra mig till gymmet eller betala fyrtio spänn, och det har jag ingen lust med. Erkänn smart ändå att manipulera sig själv så??? Hehe.

Nu måste jag klunka en kopp kaffe så jag inte ramlar ihop under träningen. Vet inte om man blir pigg av kaffe men annars verkar placebo läskigt mycket på mig för jag märker verkligen jättestor skillnad? Blir inte speedad men piggnar till iaf! Åh vad jag svamlar... Lämnar resten åt fantasin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar