fredag 2 september 2011

It's like an angel came by

Blev att jag åkte hem till Gry och hängde med typ hela feta gänget, vi såg på fotboll ett tag men det gick så dåligt så vi tänkte gå på en promenad vilket slutade med att vi satte oss på Älvsnabben. Ett bättre initiativ för att se Göteborg i nightvision från vattnet var oslagbart! Liket levde verkligen. För övrigt älskar jag hur mina och Desirées pratstunder alltid leder till deeptalks som slutar med att vi kramas med tårar i ögonen och berättar hur glada vi är att vi har varandra. Det är fan det finaste som finns. Älskar dig Desirée för du gör mig så jävla hel och det finns ingen som peppar mig som du, och det finns ingen som förstår mina ångestattacker lika bra som du. Fast allt det vet du redan <3

Best things in life are not things

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar