lördag 17 september 2011

Even though it's a struggle love is all we got

Baaabes!!! Alltså helg - nu är jag på banan igen! Har det underbart så jag tänkte passa på att slänga in ett positivt inlägg här.

Igår skulle typ alla jag känner på Håkan, men jag och Desirée kände verkligen inte för det. Så medans de åkte till Liseberg och köade hela eftermiddagen låg vi i min källare och sov, pratade, åt choklad och kollade på film. Fanns ingenstans jag hellre ville vara, det var helt enkelt livet! När Håkan var slut träffade vi dem, hade lite chillkrök hos John och så. Han hade en helt underbar lägenhet i Linné där vi lyssnade på Sarek och andra godingar + satt på balkongen och göttade. Åkte hem själv i natten och gick och la mig (med en gardin över mig eftersom mitt täcke låg i källaren och där sov felix och ullis) tills klockan ringde vid nio. Då skuttade jag upp, för idag är det feeedefedt häng på förrådet! Första sedan innan sommaren, ååhh så jävla underbart. Har inte träffat Andrea eller övriga kryssarklubbsmysingar på så himla länge heller så det är så himla kul! Hade en barnvaktstid idag så jag stack från förrådet vid tre och passade Oliwer tills nu. Nu ska jag bara göra i ordning lite så att Andrea kan sova här inatt sen drar jag tillbaka till förrådet. Middag där ikväll! Första kvällen jag lyckats närvara på en middag där, gooodigt. Imorgon blir det samma visa, både förrådskneg och barnvaktskneg. Men vi hörs sometime!!!! PUSS PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar