söndag 7 augusti 2011

Mhhh det här är värt att dö för

Hej mina älskade vänner! Igår kom jag hem efter två veckor på Gratia, spenderade i Polen, Tyskland, Danmark och en gnutta Sverige. Såååå grymt har vi haft det va. Det är så sjukt hur nära man hinner komma varandra på två veckor när man bor så tätt inpå varandra och upplever så mycket tillsammans. Nästan som en familj! Vi har nattseglat jättemycket, vilket har varit jobbigt men kul och det tog oss till ställen som hade varit omöjliga annars. Vi har skrattat osunt mycket och antalet internskämt vi haft kan jag inte räkna. Jag har så många låtar som snurrar i min hjärna nu som alltid kommer påminna mig om dessa veckorna. Ja, jag har helt enkelt haft det grymt.


Igår efter hemkomsten var jag med Miranda, Tobias och Julis. Sista gången på ett år jag träffar Julis eftersom hon åker till USA :( Ikväll kommer Gry, Desirée, Joppe och Oscar hit och imorgon bitti tar jag Stenafärjan till Danmark för att möta upp mina föräldrar och segla med dom en vecka. Hörs när vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar