söndag 28 augusti 2011

Fallin' in and out of love

Var på vippen att skriva god morgon, tills jag kom på att klockan är halv tre. Ångest när man slänger bort dagen såhär, sov till tolv sedan kollade jag på friidrotts-vm och skrev mitt tal inför retoriken på tisdag.. Lite nervöst eftersom jag inte känner någon i min grupp. Men man skulle ta med sig en sak som betyder mycket och prata om den i 3 min, så jag tar med mitt deltagarbevis från Gratia och pratar om seglingen. Känns bra att få prata om det för det gör jag ju hela tiden ändå haha så det är liksom rutin att berätta om det. Men jag kommer nog skita på mig av nervositet ändå... Igår kväll var jag som sagt med grannbästisarna, vi hade jättemysigt som vanligt. Felicia gick hem vid halv tre haha, det är det bästa med att bo grannar.

<3

1 kommentar: