tisdag 16 augusti 2011

Bon iver & fattiga riddare

Har spenderat dagen hos Desirée med henne, Astrid och Oscar. Vi satt i solen på altanen hela dagen, åt massa gott eftersom alla tre nämnda är såna hemmafruar (ja, Oscar också..). Först gjorde Oscar fattiga riddare och sen var Astrid och Desiréestjärten tvungna att göra äppelpaj. Men jag klagar inte! Det var sjukt gott men framför allt så himla mysigt att få träffa mina darlings. "Våra killar" som jag brukar säga har alltid haft sin hemmabyggda bergsprängar-väska (ascoool högtalare med blinkande ljus och grejer) som vi alltid tvingat dom släpa med sig till oss överallt - men nu jävlar asååå! Nu har Desirées pappa byggt en till oss - jättefin och bra - nu ska vi bara pimpa den! Typ måla rosa, sätta dit strass och ludd och döpa den och allt sånt.

Nog om vår högtalare, imorgon ska jag först passa Alexander, sedan fika med Gratiafolk eftersom Tove och Matilda från Lund är här i lilla london nu, och så ska jag hänga lite med min kusin också. Men vi hörs nog imorgon! x

Sinnessjukt vad jag redan saknar akterdäck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar