måndag 4 juli 2011

Provence-Alpes-Côte d'Azur

Är nästan helt frisk nu och tur är väl det för imorgon åker jag och Gry till Nice! Såååå jävla nice.

I helgen har jag trotsat min sjukdom.. Fredags var jag med Albin, och lördagskvällen spenderades med folk och tårta i min trädgård. Min stockholmsbrud Håwi och hennes tre kompisar var här på besök, Gry och Desirée var på plats såklart plus Albin som fyllde sjutton, Joppe, Anton, Theo, Gustav och Oscar. Inpå natten kom Felix hem från krogen och joinade oss också, ha ha. Igår var jag lite schleten och livrädd för att jag skulle bli sjuk igen så jag körde iväg sjusovaren Albin vid ett sedan tog jag det lugnt hela dagen, grillade med min käre bror och Kasper här hemma och sedan stack vi ut till Röda sten och åt glass. Och tog plank-bilder, haha Felix och Kasper är så sjuka. De har ett nytt intresse, planking. Man ska ta kort när man lägger sig spikrak som en planka sjuka ställen... Vi har hittills plankat träd, gungställning, på ett staket framför älvsborgsbron med tusen måsar i bakgrunden (fet bild I admit) och ja.. gud vet vad! Långt inlägg det blev nu, hur som haver. Åker som sagt imorgon för att komma tillbaka den fjortonde, då är jag hemma några dagar innan jag sticker till landet och sedan direkt Gratia och förhoppningsvis hinner jag uppdatera innan... Puss på er!

Här ska vi bo i Nice, behöver jag säga att jag är såhääääääär pepp!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar