fredag 15 juli 2011

I wait for something under a streetlight

Bonjour! En regnig fredag som denna får gå i återhämtningens tecken, därför ägnar jag mig åt packning och soffhäng. Det slog mig imorse att jag ska packa för tre veckor eftersom jag åker direkt från lantstället till gratiaseglingen. Och eftersom packning inte är min starkaste sida innebär det full panik... Inte nog med det, slängde ner ett par jeansshorts i min vita tvätt, vilket jag nog inte skulle gjort för nu missfärgades alltså några grejer. Jag lyckas alltid lika bra! Ännu ett kaostecken, imorse när jag vaknade med Gry i källaren kändes det fan som att jag fått feber igen. Ifall jag blir sjuk nu igen dödar jag seriöst mig själv, men jag hoppas inte det ska bli nödvändigt. Mamma hade en teori om att det är den fuktiga luften och duntäckena i källarrummet som gör att kroppstemperaturen spökar. Håller tummarna! Men där ska jag fan inte sova mer så nu mina vänner får ni inte sova över hos mig längre hehe. Hur som helst, nu ska jag fortsätta riva ut hela min garderob i hopp om att mirakulöst hitta lite nya plagg som vill följa med ut i världen! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar