fredag 17 juni 2011

I think I'll go inside


Nämn något som gjorde dig glad igår: Felicia
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov?
Vad gjorde du för 15 min sedan: Marinerade kyckling (grillning på agendan)
Vad har du druckit idag: Ett helt mjölkpaket (typ) och något glas vatten
Vad var det senaste du åt: Frysta bär, mitt nya beroende
Vad var det senaste du köpte: Ingredienser till chokladfondue och dumlemuffins som jag kirrade inför matkvällen!
Vad är det för färg på din ytterdörr: Fick tänka efter ett tag men jag är ganska säker på att den är blå
Vad är det för väder hos dig nu: Soligt men rätt blåsigt
Godaste glassmaken: Svåraste frågan hittills, de flesta?? Vanilj choklad jordgubb polka blåbär? Italiensk glass slår ju iaf ALLT  
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte förrän jag upplever det
Sover du tungt: Jävligt, om jag inte är stressad/mår dåligt
Drömmer du mardrömmar: När jag är instabil ja, annars nej
Trivs du med ditt jobb: Trivs som fan med min skola och min inriktning ja.
Favoritklädsel: somrig bomullsklänning och barfota, slår allt.
Favoritlåt just nu: Neil Young - heart of gold och Adele – rolling in the deep.
Vad ser du om du tittar till höger: Soffkuddar
Vad gör dig glad just nu: Vänner och sommaren  
Vad ska du göra härnäst: Grilla kyckling och sedan träffa min kusin/soulsister
Höger eller vänsterhänt: Höööger
Humör just nu: Nostalgisk och fridfull
Favoritgodis: Soda pops, lakrits, center, magiska mattor, dumle, fudge, marabou caribbean och all annan choklad också för den delen.
Sommarplaner: Franska rivieran med Gry!!! Segling på Gratia med Fanny och Miranda <3, häng på landet och segling med familjen. Plus en del ströjobb under den lilla tiden jag är hemma. Så jävla awesome.
Hur många kuddar sover du med: En oftast
Spelar du något instrument: Spelade gitarr och piano förr men nu, tyvärr nej
Morgon eller nattmänniska: Både och typ… Älskar att sova men samtidigt älskar jag att vara vaken på nätter. Har inte heller grova problem med att gå upp tidigt så jag är nog en blandning.
Vad är viktigast för dig: Min familjs välmående, och så vännerna såklart.  
Vem sov du senast med? Albin sov här natten till igår
Är du kittlig: Vilken ironisk fråga, jag är nog kittligast i världen. Man kittlar mig till hundra procent på eget ansvar för min kropp har något slags reflexmässigt försvarssystem som gör att jag sparkar och slår vilt omkring mig så fort någon kittlar mig.
Snarkar du: Inte vad jag vet!
Stjärntecken: Tvilling
Äckligaste insekten: Fästing, mal, mygga
Längtar du mest efter just nu: Att åka till Nice med Gry och sedan seglingen med Gratia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar