lördag 21 maj 2011

Weekend

Njuter av helgen... Finns väl egentligen inte jättemycket att säga om gårdagkvällen mer än att mitt förkrök blev riktigt lyckat och att polhemsfesten var halvkasst arrangerad men kvällen blev kanon ändå. Vi drog någon timma innan stängning, drog till BK för världens bästa nattkäk och sedan åkte vi hem till mig. Jag, Gry, Astrid, Desirée och Albin slängde oss i min källare i en stor hög, ömsom sov ömsom skrattade. Kvällen slutade med att alla sov över, imorse drog Gry och Astrid tidigt men jag, Albin och Desirée har myst hela dagen. Något positivt med dagen efter är att jag kan unna mig att göra ingenting utan att bli rastlös. Bla. så har vi kollat på Mamma mia (mysigaste filmen), hey baberiba och uppdrag granskning, inklusive suttit vid havet och snackat i en timma. Jag har verkligen världens finaste vänner <3

Nu beger jag mig ut mot Saltholmshamnen för att sätta upp kapellet i båten, ska nämligen hänga där ikväll med Gustav och Gry. Godis och vattenpipa som sällskap. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar