måndag 16 maj 2011

Min dag i listform

Dagens humör: Glad och ledsen samtidigt. Känslosam kan man väl säga.
Dagens borde: Börja läsa boken som jag ska prata om på torsdag, haha. Alternativ: Kopiera en recension
Dagens frisyr: Naturligt och aningen ostyrigt som vanligt, dock en tillfällig fläta gjord av manshänder (ni hör ju själva) som inte var så fin.
Dagens klädsel: Mina svarta, älskade crocker peps. Och en vit blus 
Dagens favoritlåt: I still care for you av Ray Lamontagne
Dagens planer:
Fira mitt MVG i datakunskap, konstigaste ämnet, genom en kopp te
Dagens vill ha: Min tavla, kista och framförallt min kandelaber till rummet. Men jag får vänta till min födelsedag (om 2 veckor!)
Dagens längtan: Skutsegling i solnedgången, förråds-häng (längesen!) och sommar i allmänhet
Dagens beroende: Limetuggumin…
Dagens tråkigaste: Att stiga upp 06.20?
Helgens bästa: Lääätt fredagkvällen, Desirées födelsedagsfirande! För att specifiera mig lite var nog det bästa när Albin ramlade ner för berget, reste sig för att sedan ramla igen. Eller när jag och Desirée grät och förklarade vår kärlek till varandra <3 Eller när jag och tjejerna låg i en trött hög dagen efter.
Helgens mest efterlängtade: Att sova ut i söndags?
Helgens pinsammaste: När vi stog och bankade på Astrids dörr mitt i natten för att stolpskottet glömt nyckel, första mötet med hennes föräldrar blev aningen oklart när vi väckte dem mitt i dröm-sömnen för att ramla in i köket och länsa kylen?
Dagens motto: Motton är nog inte riktigt min grej. Men nu kom jag på något fyndigt! Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.. Frös stjärten av mig i fredags! Hehe, okej den var riktigt dålig!! 

Hittade listan hos Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar