onsdag 25 maj 2011

Jag har sett allt det som en gång brann men sen blev kallt

Hej fina! Sitter i en lite för mjuk säng och tycker synd om mig själv, mitt uppe i min värsta stress har jag spräckt ett blodkärl i ögat. Nu ser jag helt galen ut men framför allt gör det jätteont, och mitt vänstra öga rinner konstant vilket resulterar i att jag är näst intill blind på det.. Hur som så har jag varit inne i staden för en stockholmsplanerare med Fanny, nu är vi redo! Måste. Bara. Packa. Också. Hatar att packa!!

Bär av gör det imorgon med 20.45-tåget, dagen är f.ö fylld med studentfirande så jag ser ingen chans att jag skulle få för mig att blogga mitt i alltihopa. Så därmed säger jag hejdå - until Monday. Ha en riktigt trevlig helg, det lär jag definitivt ha med mina älskade Lidingö-bor. Kan knappt bärga mig från att få höra deras extrema stockholms-i:n och åt helvete-fantasifulla ord (t.ex. Jäveck som betyder jävligt äckligt, eller kege som betyder äta?) xx

Jag och vackra, älskade Fankan. Äntligen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar