måndag 23 maj 2011

I met you home in the garden

God eftermiddag! Tänkte mest komma in för att säga hej, idag är jag glad tjoho!! Till stor del pga att jag fick tillbaka nationella del 1 och det gick högt över förväntan! Förstod inte ens min egen lösning på aspektuppgiften men det gjorde tydligen Björn så jag tappade hakan när jag fick tillbaka provet. Imorgon är det dags för del 2 och det känns helt okej nu när kraven inte är såååå höga eftersom jag plockade lite mvg-kvaliteter på denna delen. Behöver 3 solar till för att vara exakt. Nu är jag nästan taggad!



Annars? Hektisk tid framöver. Imorgon förrådet, onsdag fika för att planera sthlms-resan, torsdag brorsans student och sedan sista tåget upp till sthlm. Häng i sthlm torsdag-söndag, hemma söndag kväll. Måndag svenskaprov, tisdag naturprov ja ni fattar vinken. Det blir nog inte jättemycket tid över till bloggen men jag uppdaterar förmodligen så fort det blir en lucka!

Take care, xxxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar